Kategorije postavki koje možeš pronaći u Fakturku su:
- Osnovne informacije
- Moje postavke
- Podaci o tvrtki
- Postavke faktura i ponuda
- Promjena lozinke
- Postavke slanja e-maila
- Dodatni korisnici
- Moja pretplata
Postavke slanja e-maila
Fakturko svojim korisnicima nudi slanje faktura i ponuda direktno iz sustava. Da bi to bilo moguće, moraš upisati e-mail klijenta kada dodaješ novog klijenta, ili njegovu e-mail adresu upisati kasnije uređivanjem klijenta. U svakom slučaju da bi opcija slanja iz sustava bila moguća, e-mail klijenta mora biti upisan.
Ovo je još jedan od načina kojim pokušavamo što više vremena uštedjeti našim klijentima pa tako postoje i posebne postavke za slanje. Ima ih malo, ali su bitne.
Ono što moraš upisati ovdje su e-mail adresa koja će se prikazivati klijentima kao odredišna, odnosno kao adresa s koje je stigla faktura ili ponuda. Preporuka je da to bude tvoja poslovna e-mail adresa. Na tu adresu će stizati i odgovori na poslano.
Osim e-mail adrese, treba upisati ime i prezime osobe od koje stiže mail, odnosno tvoje ime i prezime.
Kad šalješ fakturu ili ponudu iz Fakturka, ona dolazi u obliku linka. Uz link ćeš moći upisati i dodatni tekst u mail, no ako taj dio želiš preskočiti, ovdje možeš upisati e-mail tekst koji će ti se automatski upisati prilikom slanja, a kojeg ćeš također tada moći urediti.
Kod slanja faktura i ponuda kroz sustav moći ćeš provjeriti i povijest slanja, odnosno je li mail uspješno poslan ili ne.
Ako dođe do neke greške i mail se ne može poslati, molimo te da još jednom provjeriš je li upisana ispravna e-mail adresa klijenta. U slučaju da je, molimo te da kontaktiraš korisničku podršku na podrška@fakturko.hr ili pozivom na 095 202 0004 kako bi provjerili u čemu je problem.