Novi korisnici imaju mogućnost 6 mjeseci besplatnog korištenja Fakturka!
Registrirajte se

Zašto smo napravili Fakturka?

Ideja Fakturka je proizašla iz unutarnjih potreba tvrtke. Uvidjeli smo da previše vremena gubimo na pisanje faktura, kao i na evidenciju o tome što je plaćeno i tko nam što od klijenata duguje. Željeli smo i skratiti vrijeme koje je bilo potrebno da saznamo pojednu financijsku informaciju, a koja je uključivala mailanje ili poziv knjigovodstvenom servisu. Osim toga, poslovanje smo maksimalno htjeli preseliti online, kako bi minimizirali potrošnju papira, tinte i popratnih materijala.

Iz tog razloga smo kreirali Fakturka, web sustav pomoću kojeg imamo bazu svih klijenata, dobavljača te ulaznih i izlaznih faktura. Korištenje Fakturka nam je višestruko uštedjelo vrijeme, jer sada imamo mogućnost u par klikova kreirati fakturu. Osim njenog kreiranja, direktno iz sustava možemo i poslati PDF-ovi faktura svojim klijentima, kao i analitičke kartice ulaza/izlaza prema pojedinom klijentu.
Fakture sadrže i QR kod za što jednostavnije i brže plaćanje. U budućnosti je plan implementirati i spajanje sa nekim od payment gatewaya pomoću kojeg će se fakture moći plaćati klikom na link.
Evidenciju uplata, odnosno svih troškova smo ukomponirali u Fakturku kroz modul uvoza podataka. Pomoću njega se automatski povezuju uplate klijenata s odgovarajućim izlaznim fakturama, a u slučaju ulaznih troškova, oni se grupiraju prema dobavljaču i tipu usluge. Za ove potrebe koristimo standardizirani XML dnevni izvještaj banaka te je kompatibilan sa raznim bankarskim kućama na našem tržištu.
Osim faktura, kroz Fakturka je moguće unijeti i ostale tipove dokumenata. Najkorisnije su nam svakako ponude jer je i njihov unos maksimalno pojednostavljen.
Kroz vrijeme smo dobili i prve klijente koji su nam koristili sustav te smo za njihove potrebe razvili i modul izvještaja, koji je jako koristan obrtnicima. Taj modul može izraditi knjigu prometa, odnosno PO-SD obrazac koji se direktno može slati poreznoj upravi.
Izradili smo i modul koji na mjesečnoj bazi računa razliku PDV-a po ulaznim, odnosno izlaznim fakturama te na kraju mjeseca daje procjenu kolike su obveze poduzetnika po pitanju PDV-a. Također se u sklopu sustava nalaze i napredni analitički moduli za praćenje financija tvrtke.

 

Podaci o tvrtki

Naziv tvrtke: Revoloop d.o.o.
Sjedište tvrtke: Ostrogovićeva 3, Zagreb
Društvo je upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu MBS: 080892713
Temeljni kapital iznosi 21.000,00 kn i uplaćen je u cijelosti
Član uprave: Dejan Pavlović, direktor, OIB: 85883135279
MB: 4164261
IBAN: HR3924020061100687523 u Erste&Steiermärkische Bank
Icon