Da je korisnička podrška bitna, znalo se još davne 1760. nakon Industrijske revolucije kada je započela ekonomska transformacija diljem Europe i Amerike. Prvi timovi za korisničku podršku su tada stvoreni kako bi zadovoljili zahtjeve potrošača, a komunikacija se odvijala licem u lice.
Danas se korisnička podrška odvija putem različitih kanala (telefon, e-mail, kontakt forme na webu…), a omogućuje korisnicima da kontaktiraju pružatelja usluge u slučaju da imaju nekakvih problema s korištenjem kupljenih proizvoda/usluga. Ako korisnička podrška ne postoji, čak i najbolji proizvod može doživjeti neuspjeh.
U današnje vrijeme kada je većina informacija lako i brzo dostupna, očekujemo da ćemo pomoć oko kupljenih proizvoda/usluga isto tako, brzo i lako dobiti. Zbog toga je kvalitetna korisnička podrška nužan dio poslovanja, posebno kada su u pitanju usluge i proizvodi koje kupujemo isključivo putem interneta.
Fakturko i korisnička podrška
Fakturkov primarni cilj je uštediti tvoje vrijeme i pomoći ti u praćenju financija. Možeš imati bazu klijenata i dobavljača sa svim bitnim informacijama, brzo i lako unositi ulazne i izlazne fakture, pisati ponude za klijente, pratiti prihode i rashode, a uz to ćeš uvijek znati koje je stanje tvog transakcijskog računa.
Ako negdje u tom procesu zapneš, Fakturko je tu za tebe na nekoliko načina:
- pozivom na broj 099 731 5718,
- slanjem maila na podrska@fakturko.hr,
- slanjem poruke u chat ovdje na webu klikom na balončić za razgovor u donjem desnom kutu,
- putem Korisničke podrške direktno iz aplikacije.
Fakturkov team uvijek je tu za tebe i do sada nije bilo problema koji nismo mogli riješiti. Cijenimo tvoje vrijeme i zato se trudimo odgovoriti u najkraćem mogućem roku, ali nitko nije savršen pa postoji mogućnost da ćeš morati malo pričekati. Ako do toga dođe, nadamo se da ćeš razumjeti jer ćemo dati sve od sebe da tvoj problem riješimo.
Osim što pomažemo svojim korisnicima, oni pomažu i nama. Uvijek nam je zadovoljstvo primiti feedback od naših klijenata, bio on dobar ili loš, jer su upravo oni zaslužni za promjene koje se događaju u programu. Uz trud, rad i sugestije klijenata, Fakturko je od prve verzije dogurao do verzije 5.2.5.
Korisnička podrška Fakturka nije samo za rješavanje problema, već i za prijedloge koji mogu pomoći našim korisnicima. Veselimo se svakom novom korisniku kao i svakoj ideji koju on/ona donosi.
Registrirati se možeš već danas i iskoristiti besplatnu probu. Ako naiđeš na problem, trebaš nešto što nije u programu ili nas samo želiš pohvaliti, javi se, tu smo za tebe!