Nova funkcionalnost: KPD 2025 klasifikacija dostupna u sustavu – priprema za Fiskalizaciju 2.0
Od 1. siječnja 2026. u Hrvatskoj stupa na snagu nova specifikacija fiskalizacije – Fiskalizacija 2.0, koja među ostalim uvodi i obavezu navođenja ispravne KPD 2025 klasifikacije (Klasifikacija proizvoda i djelatnosti) za svaki izdani račun. Kako bismo ti olakšali pripremu, unaprijedili smo naš sustav i dodali ključnu funkcionalnost – pregled i odabir KPD klasifikacije unutar aplikacije.
Što je novo u Fakturku?
U sklopu pregleda proizvoda i usluga sada možeš:
- pristupiti kartici "KPD klasifikacija" gdje je moguće pregledavati i pretraživati cijelu klasifikaciju,
- sakriti kategorije koje ne koristiš u svom poslovanju za lakši pregled,
- kod unosa i uređivanja proizvoda/usluga koristiš novo, obavezno polje – KPD klasifikacija, gdje se bira šifra koja najbolje opisuje artikl ili uslugu koju fakturiraš.
Zašto je ovo važno?
Od 1.1.2026., svaki račun mora sadržavati ispravnu KPD klasifikaciju. U slučaju netočnog odabira klasifikacije, propisane su i novčane kazne. Kako bi izbjegao moguće probleme i usklađeno poslovao, preporučujemo da se već sada kreneš pripremati.
Savjet: konzultiraj svog knjigovođu
KPD klasifikacija može biti kompleksna, osobito ako nudiš različite vrste proizvoda i usluga. Zato je iznimno važno da se o točnim šiframa savjetuješ sa svojim računovodstvenim ili knjigovodstvenim servisom. Oni će ti pomoći da sve pravilno razvrstaš prema zakonodavnim zahtjevima.
✅ Što dalje?
- Provjeri i nadopuni KPD klasifikaciju za sve svoje proizvode i usluge.
- Ako još nisi, testiraj novu funkcionalnost u aplikaciji putem kartice "KPD klasifikacija".
- Posavjetuj se sa svojim knjigovođom.
Pripremi svoje poslovanje na vrijeme za Fiskalizaciju 2.0 i izbjegni moguće kazne. Ako imaš pitanja ili ti je potrebna pomoć, slobodno se obrati našoj korisničkoj podršci.
Početak obavezne primjene: 1. 1. 2026.
Rok za pripremu: Što prije, to bolje! :)