Elementi ponude

Elementi ponude

Elementi ponude nisi zakonom definirani, ali je ona važan dio poslovne komunikacije. Ponuda pomaže u prezentaciji proizvoda/usluga potencijalnim klijentima pa može biti bilo kakav papir, letak, brošura pa čak i katalog. 

Elementi koje ponuda može sadržavati su:

  1. Naslov

    Naslov ponude je prvi element koji bi trebao biti jasan i privlačan, te bi trebao sažeti ono što se nudi. Ovaj naslov obično uključuje naziv tvrtke te naziv proizvoda/usluge koja se nudi.
  2. Sažetak

    Sažetak ponude je kratka verzija onoga što se nudi i koja se obično nalazi ispod naslova ponude. Ovaj sažetak bi trebao biti dovoljno informativan da korisnici shvate što se nudi, ali ne previše dugačak. Sažetak bi trebao sadržavati najvažnije informacije o proizvodu/usluzi, kao što su njegove prednosti i cijena.
  3. Opis

    Opis ponude bi trebao detaljnije objasniti što se točno nudi i kako bi proizvod/usluga mogli koristiti klijentu. Ovaj opis bi trebao biti napisan na jasan i privlačan način, te bi trebao sadržavati sve bitne informacije o proizvodu ili usluzi, kao što su prednosti, glavne značajke i što je to što čini proizvod/uslugu jedinstvenom.
  4. Cijena

    Cijena je bitan element ponude i trebala bi biti jasno označena te lako vidljiva. Ponuda bi osim konkretne cijena, mogla sadržavati i  pojedinosti o načinu plaćanja, rokovima, uvjetima, popustima i sl.
  5. Rokovi isporuke i dostupnost

    U dokumentu ponude bi trebalo navesti rokove isporuke i dostupnost proizvoda ili usluga, što uključuje vrijeme koje je potrebno za proizvodnju ili izvršenje usluge, vrijeme isporuke i dostupnost proizvoda ili usluga na tržištu. Ovi detalji bi trebali biti navedeni na jasan i transparentan način kako bi korisnici mogli donijeti informirane odluke.
  6. Garancija i politika povrata proizvoda

    Garancija i politika povrata proizvoda su važne informacije jer korisnicima daju osjećaj sigurnosti i povjerenja u proizvod/uslugu. Zbog toga, u ponudu možete napisati i detaljne informacije o garanciji i politici povrata, što uključuje trajanje garancije, uvjete i ograničenja garancije, uvjete povrata i sl.
  7. Kontaktni podaci tvrtke

    Kontaktni podaci tvrtke su ključni element ponude jer korisnicima omogućuju da se obrate tvrtki s pitanjima i upitima. U ponudi bi se trebali navesti detaljni kontaktni podaci tvrtke, kao što su adresa, telefonski broj, e-mail adresa i druge informacije za kontakt.
  8. Prilozi

    Prilozi u dokumentu ponude mogu uključivati slike proizvoda, tehničke specifikacije, primjere radova, reference i druge relevantne materijale koji će korisnicima pomoći da bolje razumiju ponudu i donesu informirane odluke.

 

Kako ponuda nije obvezujući dokument i njezin sadržaj nije strogo definiran, svaka tvrtka ima pravo odlučiti kakav oblik ponude će im najviše odgovarati.

 

Ponude u Fakturku

Prilikom kreiranja ponude, osim osnovnih podataka o tvrtki, možeš upisati naziv i opis proizvoda/usluge te cijenu, ali i rabat ako ga daješ.

 

Podijelite članak:

Više novosti

blog.5.image

Fiskalizacija 2.0

Ključne promjene i ciljevi Fiskalizacije 2.0

Pročitajte priču
blog.5.image

Fakturko u novoj verziji

Ažuriranje aplikacije Fakturko u verziji 13 donosi nove funkcionalnosti kao što su automatski prijenos porezne obveze, kreiranje faktura iz otpremnica, poboljšanja za e-Račune i nove opcije za povezivanje bankovnih računa. Otkrijte što sve donosi najnovija verzija!

Pročitajte priču
Icon